tiistai 12. tammikuuta 2010

Ku villasukat ei riitä


Torstai-iltana me vietettiin Karvislandiassa romanttista yhteiseloa. Minä istuin omassa nurkassani oman läppärini kanssa ja Karvinen pöydän vieressä omansa kanssa… Mun vasen jalka oli ihan jäässä. On se nyt kummaa, että joka paikassa on jääkylmät lattiat! Lainasin Karvisen huopatossuja ja varpaat muuttui heti onnellisiksiHymy Mieleeni hiipi kummastus et miksi mä en ole koskaan tehnyt huopatossuja itselleni? Vähän pohdiskelin myös tätä ”romanttista” parisuhdetta… Sit tulin siihen tulokseen ettei vielä ole hätää kun me sentään puhellaan eikä kommunikoida lähettämällä sähköposteja huoneen nurkasta toiseenSilmänisku


 


Lauantaina tuumasta toimeen. Joulukuun teetee-työpajakirjeessä oli kiva tossuohje Fritidslangalle. Suunnitelmissahan tää on ollut jo kuukauden – ohjekin printattuna, mut jostain syystä kukaan ei ole kerinyt mulle niitä lankoja tai jotain…ja ihan näillä näppylöillä ilmestyy jo seuraavakin työpajakirje ohjeineen ja tarjouksineen!


 


Ohjeessa mua puhutteli erityisesti palmikkoreunus. Kaunista minäkin tykkäisin tehdä (ja käyttää), mutta kun neule on valmis niin se on valmis ja mä olen ihan kyllästynyt, joten siinä vaiheessa on turha kuvitellakaan mun enää ryhtyvän koristelemaan sitä kukkasin tai jollain neulahuovutuksella! Tässä kaikki tuli kerralla valmiiksi ja ihan nätti tuli mun mielestäni.


 


Seuraavassa ennen-jälkeen kuvat:


 


 







Lanka: Sandnes Fritidsgarn 175 g


Puikot: 5,5 mm perinteiset Prymmit


Huovutus: 40 astetta, pyyheliina mukana, linkous 800 kierrosta, lyhyt ohjelma


 


Eilen kotiin tullessa vaatehuoneessa oli 8,5 astetta lämmintä (vai kylmää?) ja makkarin lattialla 12… joten kyllä näille käyttöä on!


 


Tykkään ihan kamalasti! Väri on valittu Joulupukin tuomaan tunikaan sopivaksi. Nyt mä olen kotona tosi tyylikäs kun vaatteet on sävy sävyyn. Lisäksi Fritidslanka on kaikista huopuvista mun oma suosikkini. Huovutustulos on kaunista eikä liian tönkköä ja se onnistuu joka kerta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!