perjantai 25. maaliskuuta 2011

Kissakuvahaaste 151: Huiska


Pitkäst aikaa minäkin saan suunvuoron täällä blogissa ja osallistun Kissakuvahaasteeseen. Aihe on kyllä mun mielestä vähän pöljä kun se on Huiska. Onhan mulle hankittu jos jonkinlaista huiskaa mut ei ne mua paljon kiinnosta. Joskus voin jonkun ihmisleikittäjän mieliksi vähän läppästä, mut oikeesti ne on aika typeriä.


Mut jos joku sentapainen pitää valita niin naruleikki on mun mielestäni parasta:



Naruleikkiä leikitään äiskän kanssa usein kun se tulee töistä. Iskän kanssa pelataan hiiripalloa ja siinä mä olen kanssa tosi hyvä.


Narua voi vaania ja väijyä. Sitä voi metsästää ja sitä voi purra ja raapia. Joskus saan sen oikein kunnolla kiinni:



Tää on MUN "huiska"



Kertoili Tassu.


Edittiä Susulta:


Heti, ku Tassu oli kertonut oman versionsa huiskasta, se keskittyi tärkeään tehtävään eli tärvelemään yhtä olkkarin kaapin päällä olevaa viherkasvia. Blogikuvaaja Karvinen yritti kaupasta ostetulla huiskalla houkutella sitä pois pahanteosta. Mitä tekikään Tassu? Se istahti, katsahti huiskaan ja...HAUKOTTELINauru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!